Helpdesk v Hypos CRM
Poskytnout co nejlepší servis zákazníkovi a usnadnit mu nákup zboží, to by měl být cíl každé firmy. Díky použití CRM systému (Customer Relationship Management) budete tomuto cíli zase o krok blíž. Ať již máte rozsáhlé call centrum či jen zelenou telefonní linku a jednoho obchodníka, s Hypos CRM dostáváte profesionální řešení Help desku.
V systému Hypos CRM je sekce Záznamy o komunikaci. Můžete zde zaznamenávat veškerou komunikaci s partnery. Ať jsou to koncoví zákazníci v B2C režimu či firemní zákazníci, pokud obchodujete v B2B. Kromě standardního zaznamenávání schůzek, telefonátů či e-mailů zde najdete i záložku Helpdesk.
Jak to funguje
Helpdesk přímo spojuje návštěvníky webových stránek firmy se zaměstnanci ve firmě prostřednictvím Hypos CRM. Navštíví-li potenciální zákazník webové stránky, zobrazí se mu malý banner. Svítí-li odkaz zelenou barvou, je někdo ve firmě přítomen a připraven reagovat na dotazy. Pokud je například mimo pracovní dobu či víkend, zobrazí se červeně panel „Jsme offline“.
Pokud zákazník bude chtít kontaktovat podporu, rozklikne panel, zadá své kontaktní údaje a může okamžitě odeslat dotaz.
Všichni zaměstnanci, kteří jsou určení pro komunikaci se zákazníky obdrží od systému upozornění na novou zprávu. Díky naší aplikaci pro Windows se to dozví i tehdy, když nemají otevřený webový prohlížeč s Hypos CRM.
- Upozornění je vygenerováno okamžitě, zpoždění mezi tím, než uživatel položí dotaz a pracovníci helpdesku mu odpoví je jen několik vteřin.
Jakmile některý z pracovníků odpoví na dotaz, ostatním je to automaticky znemožněno a nemůže tak dojít k dublování komunikace či k nedorozumění. Komunikace je odesílána okamžitě, bez nutnosti opětovného načítání stránky. Jde vlastně o živý chat mezi zákazníkem a pracovníkem, jehož souhrn může zaměstnanec po skončení dialogu odeslat zákazníkovi na e-mail.
Na straně Hypos CRM je graficky znázorněno zelenou či červenou barvou, zda je návštěvník stránek ještě on-line a má stále otevřené okno prohlížeče s dialogem.
Záznamy komunikace přes help desk zůstávají v CRM a je tak možné je kdykoliv zkontrolovat, vypsat si např. záznamy vedené konkrétním pracovníkem. Vedoucí oddělení péče o zákazníky tak má možnost překontrolovat si práci svých podřízených.
Návštěvníkovi stránek je dialog zobrazován intuitivně v okně vpravo dole ve webové stránce.
Jednoduchá implementace do webu
1) Do webových stránek vložíte krátký JS kód
2) V Hypos CRM přiřadíte zaměstnancům pověřeným komunikací s veřejností oprávnění přistupovat k helpdesku (viz Nastavení – Oprávnění a role)
3) Založíte pracovní skupinu Helpdesk se zmíněnými zaměstnanci.
4) V Nastavení – Oznámení přiřaďte skupinu Helpdesk k oznámením „Nové vlákno v helpdesku“. Tím budou všichni zaměstnanci v této skupině upozornění na novou zprávu z webu a mohou na ni reagovat.
Kompatibilita s webovými stránkami
Helpdesk od Hypos CRM je plně kompatibilní s jakýmikoliv webovými stránkami. Bez ohledu na technologii, v jaké jsou vystavené (PHP, ASP.NET, HTML, CGI), či zda je to jednoduchá statická webová stránka nebo rozsáhlý web s redakčním systémem.
Kontaktujte nás
Zaujalo Vás naše řešení? Kontaktujte náš helpdesk přímo z této webové stránky! Těšíme se na Vaše dotazy.