Obchodní e-maily pohodlně s Hypos CRM
Pokud potřebujete obeslat Vaše klienty s nabídkou nových služeb formou pěkného grafického newsletteru, často odpovídáte typizovanými e-maily na dotazy zákazníků či jen chcete přímo z Hypos CRM odeslat e-mail zákazníkovi, můžete tak nyní učinit efektivně a pohodlně.
Do Hypos CRM jsme přidali k Partnerům funkci e-mailing. Zvolíte zákazníka - příjemce e-mailu, případně více zákazníků najednou. Více partnerů oslovíte tím, že je vyberete pomocí filtru (například jen dodavatele, či podle specifického tagu) a zvolíte „Odeslat e-mail“. Zprávu můžete odeslat i přímo z detailu Partnera.
V dialogu pro odeslání můžete napsat klasický e-mail nebo zvolit šablonu.
Šablony jsou předepsané e-maily, se kterými ušetříte čas při odepisování na časté dotazy. Například objednávky v různých jazycích, opakované dotazy na vlastnosti či dostupnost zboží a podobně. Šablony si předepíšete sami v sekci Nastavení nebo Vám složitější newsletter nakódujeme na zakázku.
K e-mailu lze připojit příloha a obeslat tak například Vaše klienty s novou verzí ceníku či firmware.
E-maily se rozesílají na adresu nastavenou u Partnera. Pokud žádná nastavena není, systém Vás na to samozřejmě upozorní. Vybrat příjemce lze filtrováním v seznamu Partnerů nebo pomocí našeptávače přímo při odesílání zprávy.
Newsletter a záznamy o komunikaci
Velmi pěkná vychytávka je propojení e-mailingu se záznamy o komunikaci v CRM. Komunikaci v Hypos CRM jsme se více věnovali v našem dřívějším článku. Tyto záznamy slouží především pro přehled, kdo s klientem komunikuje a jak. Manažer firmy má dokonalý přehled o práci obchodního oddělení či account manažerů.
Při odeslání newsletteru, je automaticky vložen záznam i do komunikace s Partnerem jako odeslaná pošta. Zpětně lze snadno dohledat všechny odeslané e-maily a je vidět kdy byly odeslány i kým.
Dokonalý přehled o zákazníkovi
Na jednom místě - u Partnera – jsou přehledně viditelné úkoly, projekty, komunikace, obchodní případy a další informace o zákazníkovi. Snadno rozpoznáte, zda obchodní spolupráce roste po odeslání poutavého newsletteru s nabídkou věrnostní slevy.