Rozhovor: Jak pomáhá Hypos CRM v Technických službách
Ing. Miroslav Petrů o praktickém používání Hypos CRM v TS Dvůr Králové nad Labem
Technické služby města Dvora Králové nad Labem jsou jednou z desítek firem, které využívají Hypos CRM k organizaci práce zaměstnanců a vedení agendy svých zákazníků. Požádali jsme ředitele Technických služeb o pár jeho postřehů z práce se systémem.
OH: Již více než půl roku používáte Hypos CRM na řízení firmy. Mohl byste pojmenovat dva tři přínosy, které jsou pro vás nejznatelnější?
MP: Nejpřínosnější je samozřejmě jednoduchá kontrola plnění úkolů. Aniž bych běhal po celé firmě, můžeme s kolegy probírat jejich řešení, naplánovat posloupnost jednotlivých kroků daného projektu.
OH: Které funkce v CRM využíváte nejčastěji?
MP: Nejčastěji samozřejmě ty, které potřebuji pro svou pracovní činnost. Tedy plánování projektů, úkolů, svolávání porad... Bez kalendáře a inboxu se také neobejdu.
OH: Přineslo používání Hypos CRM nějaký ekonomický přínos, úsporu času či přímo peněz? Dokázal byste odhadnout konkrétní číslo?
MP: Těžko kvantifikovat. Žádné číslo ode mě nečekejte. Ale například když je zadání mírně těžkopádné, je úspora času při následném používání a rozpracovávání jednotlivých projektů a úkolů pořádně znát.
OH: Je nějaká oblast v CRM, kterou byste chtěl výhledově využívat více?
MP: V tuto chvíli mě nic konkrétního nenapadá. Ale každý nový úkol si žádá svoje a já vám teď těžko řeknu, co budeme nejčastěji využívat u příští zakázky. Podstatné pro mne ale je, že vše co bych mohl potřebovat v systému naleznu.
OH: Jste spokojen s technickou podporou Orange house při nutných zásazích?
MP: Ano, jsem. Považuji ji za kvalitní a profesionální.
OH: Kolik zaměstnanců ve vaší firmě CRM používá?
MP: V současné době jde o šestnáct lidí.
OH: Jak rychle si zaměstnanci zvykli na práci s Hypos CRM?
MP: Poměrně rychle. Bohužel jej většina zaměstnanců používá pasivně a jen čekají na podněty.
OH: Využíváte vnitrofiremní komunikaci – zeď, inbox? Myslíte, že tento prvek přispívá ke stmelování kolektivu?
MP: Jak už jsem uvedl, bez inboxu se neobejdu, a tedy ani moji podřízení. Zeď je výhodná v tom, že zprávou na ní oslovím všechny. Stmelování kolektivu asi není otázka na mě, ale jak jsem říkal, zaměstnanci jsou ve využívání zatím spíš pasivní.
OH: Jakou funkci teď v Hypos CRM postrádáte a rád byste ji v systému měl?
MP: V tuto chvíli nepostrádám nic. Jakmile by se ale objevila nějaká potřeba, zcela jistě bych se obrátil na Orange house s žádostí o pomoc.
Více informací o Technických službách ve Dvoře Králové nad Labem naleznete na www.tsdvur.cz
Děkujeme za rozhovor!