Orange house s.r.o. | Tvorba webu, Hypos CRM, CMS, PPC kampaní

pravé IT řešení pro váš business

Nabízíme komplexní řešení pro obchodní komunikaci a PR firem. Výkonné webové prezentace. CRM systém na firemní management a komunikaci se zákazníky. A v neposlední řadě B2B řešení, které propojuje výrobce s distributory i konečnými zákazníky.

Mezi naše produkty patří…

Technická podpora

  • V rámci konfigurace systému pro detekci a prevenci průniku škodlivých činností v rámci vnitrofiremních sítí, vyhodnocování bezpečnostních incidentů
  • Při optimalizaci databází

 

 

Školení

  • IT specialistů a IT managementu
  • TOP managementu k problematice "pravidla bezpečné komunikace za pomoci mobilních technologií"

Hypos CRM řízení a správa vztahů se zákazníky

CRM, neboli Customer Relationship Management je elektronický systém na řízení firmy a komunikaci se zákazníky. S ním budete mít přehled o práci podřízených, můžete efektivně organizovat projekty, zadávat zaměstnancům úkoly a vyhodnocovat jejich výsledky. Systém posílí Vaše spojení s obchodními partnery a propojí s koncovými zákazníky.

S ohledem na poslední trendy v sociálních sítích je architektura systému přizpůsobena trendu SCRM (sociální CRM).
Obchody dělají lidé a SCRM je pomáhá spojovat. Posiluje soudržnost teamu i věrnost zákazníků.

Pomocí HYPOS CRM můžete

  • uspořit čas při řízení Vaší firmy díky využití intuitivního a jednoduchého systému
  • sledovat průběh projektů a úkolů v propracovaném projekt managmentu
  • organizovat porady
  • ze zápisů z porad vytvářet úkoly a ty měnit na výkazy práce
  • pomocí Inboxu komunikovat se zaměstnanci v rámci firmy bez obtěžujících spamů
  • být vždy 100% informován ohledně dění ve Vaší firmě díky obsahu, který je generován komunikací Vašich zaměstnanců na „zdi“ SCRM s možností nastavení notifikací pro konkrétní změny/novinky
  • ukládat a zaznamenávat změny v důležitých dokumentech
  • evidovat vydané/přijaté poptávky a nabídky
  • … a je toho mnohem více!
     
    Navštivte hypos-crm.cz.

    Všechny novinky pak přináší náš Orange blog

Orange CMS snadná správa webové prezentace

Tvorba webu, vašich firemních www stránek. Weby vybavujeme CMS, což je Content Management System neboli on-line systémem pro snadnou správu obsahu webu. Tento redakční systém vám umožní měnit obsah www stránek bez jakýchkoliv znalostí webových technologií nebo nutnosti spolupracovat s agenturou. Stačí Vám pouze základní znalosti práce s PC.

CMS vám umožní jednoduše

vytvářet a upravovat fotogalerie, podstránky klientské sekce

vytvářet a upravovat fotogalerie, podstránky klientské sekce

psát blogy a komentáře na web, vkládat ankety, diskuse

psát blogy a komentáře na web, vkládat ankety, diskuse

povolit přístup do CMS vybraným uživatelům s možností nastavení různých kompetencí

povolit přístup do CMS vybraným uživatelům s možností nastavení různých kompetencí

spravovat aktuality, novinky, články a stránky

spravovat aktuality, novinky, články a stránky

editovat a přidávat položky navigačního menu

editovat a přidávat položky navigačního menu

svépomocí vytvářet a spravovat jazykové mutace webu

svépomocí vytvářet a spravovat jazykové mutace webu

Hypos B2B efektivní obchodní komunikace

B2B, neboli Business to business je spojení mezi obchodními partnery, odběratelem a dodavatelem.
Díky našemu B2B řešení mohou výrobci distribuovat mezi své odběratele produkty jedním kliknutím. Distributor vidí on-line skladové zásoby u dodavatele a může bez obav a rychle objednávat. Objednané zboží lze exportovat přímo do svého e-shopu či pohodlně naskladňovat.

Hlavní výhodou B2B systémů je snížení nákladů (úspora 20% až 50%) na administrativní zátěž.
Vyřízení objednávky je dílem okamžiku. Snadno navážete nové obchodní kontakty a upevníte ty stávající.

Ilustrace Hypos b2b

Ilustrace Hypos b2b

Audit spisové služby
auditorské a konzultační služby v oblasti správy dokumentů a spisové služby

Nabízíme vám auditorské a konzultační služby v oblasti správy dokumentů a spisové služby. Obsahem Auditu systému spisové služby a správy dokumentů je posouzení požadavků platné legislativy a standardu ISO 15489 Informace a dokumentace – Správa dokumentů (dále jen „Audit“) a skutečné praxi ve vaší  organizaci či firmě.

Audit či případné konzultace by vám měli pomoci k vytvoření struktury správy dat a informací v organizaci, to tak, že v maximální míře využije technologické kapacity, zastřeší ukládání všech dokumentů a záznamů (nezávisle na tom, zda jsou vedeny v elektronické či analogové podobě), zajistí efektivní využívání uloženého obsahu a zastřeší bezpečnost informací.

Samotný Audit se zaměřuje především na tyto oblasti:

  • Politika, postupy a odpovědnosti
  • Strategie, návrh a implementace systému správy dokumentů a spisová služba
  • Procesy a řízení systému správy dokumentů a spisové služby
  • Monitorování a prověřování shody
  • Školení zaměstnanců a vzdělávací systém

Legislativní základna

Základní normativní prostředí problematiky správy záznamů vymezují především následující zákony a podzákoné normy: 

  • Zákon 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě
  • Vyhláška 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby
  • Zákon 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
  • Zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu
  • Zákon č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti
  • Zákon č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů
  • Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

V rámci některých specializovaných agent je nutné zohlednit i další legislativu jako např. v případě vedení zdravotní dokumentace apod.

Cena  Auditu spisové služby

Stanovení ceny vychází samozřejmě z počtu hodin strávených touto činností a je silně individuální . Délka a náročnost Auditu vychází jednak z počtu pracovníků v organizaci, z počtu detašovaných pracovišť, ze skutečnosti, zda organizace používá elektronickou spisovou službu či ne, zda vede zdravotnickou dokumentaci  apod. 
Cena je výsledkem vzájemné dohody zadavatele a Auditora dle výše uvedených  skutečností.

Cena konzultací ke správě dokumentů a spisové služby

Hodina konzultace včetně nákladů na cestu je stanovena na  1000,-Kč .

Auditity jsou prováděny kvalifikovanými auditory IRMS Lead Auditor, na základě úspěšně absolvovaného akreditovaného vzdělávacího programu Manažer dokumentů: Interní auditor.

 

Kdo jsme

Naše firma vznikla jako dceřiná společnost Xantipa Agency s.r.o., úspěšné marketingové agentury dlouhodobě púsobící v oblasti reklamního zastupování společností. V ORANGE HOUSE se naši specialisté zabývají především vytvářením CRM systémů, CMS webových prezentací, sociálních aplikací a dalšího software pro individuální potřeby firem.
Díky našim produktům zefektivníte vedení firmy a znásobíte tržby díky výkonnému webu s vysokou konverzí. Kvalitu našich produktů garantujeme na základě mnohaletých zkušeností s vývojem IT.

Moto naší společnosti je založené na filosofii jednoduchosti 4N – udělat všechno co Nejkvalitnějším, Nejpřehlednějším, Nejefektivnějším a Nejpřínosnějším způsobem pro zákazníka, tedy pro Vás.

náš team

Orange team

Jsme tým zkušených vývojářů s dlouholetou praxí a vysokým pracovním nasazením. Vaše IT potřeby zanalyzujeme,
navrhneme optimální řešení, reálný rozpočet a následně v termínu dodáme.

Naše know-how vás provede všemi kroky na cestě k dobrému webu - analýza, UX design, coding, SQL databáze, .NET vývoj.

Jsi mladý, flexibilní a orientuješ se v technologii .NET? V Orange house stále hledáme schopné kolegy! Pošli nám svůj strukturovaný životopis na jsme@orangehouse.cz.

Kontakt

Máte dotaz či přání?

E-mail: jsme@orangehouse.cz

  facebook_03.png

Fakturační údaje

Orange house s. r. o.
Branická 213/53, Braník

147 00 Praha 4

IČO: 28851307
DIČ: CZ28851307

je zapsána v OR vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 228145

 

 

Kde nás najdete

Horská 634, 541 01 Trutnov

Najdete nás ve vedlejší budově Komerční banky

Dostanete se k nám přes schodiště nalevo od bankomatu KB

Parkování je možné na parkovišti přímo před budovou.


zobrazit velkou mapu zobrazit mapu v novém okně