FAQ: Jak pomáhá Hypos CRM v podnikání | OrangeHouse s.r.o - Tvorba webu, Hypos CRM, CMS, PPC kampaní

FAQ: Jak pomáhá Hypos CRM v podnikání

HyposCRM Marketing FAQ   Napsal: redakce, 16. 7. 2014 12:53

Napadá Vás spousta důvodů proč nezkusit Hypos CRM? Potřebujete šetřit, využíváte kancelářský balík MS Office, Outlook, ukládáte dokumenty na Váš intranet, máte spoustu stálých zákazníků či nestíháte vyrábět? I v těchto případech pro Vás bude Hypos CRM přínosem a brzy si nebudete moci ani představit, jak mohla Vaše firma fungovat bez něj :-)

Snažili jsme se odpovědět na časté otázky či námitky, se kterými jsme se setkali v naší obchodní praxi. Snad tyto řádky pomohou v rozhodování i Vám.

faq-blog.jpg

Nemáme finance, zákazníci neplatí, byznys stagnuje
Odpověď: Systém Vám poskytneme na leasing a můžete jej platit z peněz, které díky němu ušetříte zefektivněním procesů ve firmě. V systému uvidíte, jak zaměstnanci pracují efektivně, lépe budete řídit zakázky, ukočírujete obchodní oddělení, profesionálně budete oslovovat zákazníky s nabídkami generovanými přímo v Hypos CRM.

Pomůžeme Vám s marketingem díky naší sesterské PR firmě Xantipa Agency. Vyladíme web pro vyhledávače, pomůžeme celkově nastartovat byznys. První splátku vám oddálíme o 3 měsíce. Hypos CRM se při správném používání zaplatí do jednoho roku. Kromě toho nabízíme i pronájem systému formou SaaS (Software as a Service).

Máme již účetnictví a Outlook
Odpověď: To je skvělé, protože Hypos CRM spojí oba tyto programy do jednoho funkčního celku. Doteď máte zcela oddělené účetnictví od obchodní komunikace. Účetní program je zcela jistě nepřehledné tabulkové monstrum, ve kterém se dobře vyzná jenom účetní. My můžeme importovat Vaše skladové položky do CRM, ve kterém s nimi pak budete snadno pracovat – vystavovat nabídky, faktury, odesílat klientovi. A vše budete mít spojené pod přehledný obchodní případ. Ihned uvidíte, kdy se které kroky v obchodním případu udály.

Zcela zásadní výhoda CRM je v tom, že komunikaci, kterou zadají jednotliví zaměstnanci do CRM uvidíte Vy, jako manažer kdykoliv. Nemusíte se dotazovat, zda již bylo něco odesláno. Outlook je čistě klientský program a je vhodný pro jednotlivce. Ale celkový pohled na komunikaci firmy Vám nikdy neposkytne. 

 

Máme náš intranet, kam ukládáme dokumenty
Odpověď: Ano, na sdílení dokumentů je nejlepší mít intranetové řešení. Obzvlášť na velmi objemné soubory. Hypos CRM je však mnohem víc. Firemní činnost, projektové řízení, personalistika, obchodování. To vše je v jednom s uceleným manažerským pohledem. Pokud byste chtěli ukládat opravdu hodně objemné dokumenty přímo do CRM, může tento systém běžet i přímo na Vašem intranetu.

Máme stálé zákazníky, nové nepotřebujeme
Odpověď:  Není nad to mít stálé klienty, kteří opakovaně posílají objednávky a obchodní vztah s nimi je stabilní. Stálý zákazník je pro každou firmu dnes velice cenný.

Je mnohem levnější o stávajícího zákazníka pečovat než nového zákazníka získat.

A to je právě důvod, proč si musíme zákazníka hýčkat, neusínat na vavřínech a podnikat postupně kroky k tomu, aby zákazník s námi zůstal i nadále. Právě pro řízení vztahu se stálým zákazníkem je CRM vyvinuto.

Nemyslete, že Vašemu stálému zákazníkovi nechodí nabídky a oslovení od konkurence. V dnešní době je opravdu na pořadu dne se zastavit a věnovat trochu času udržování obchodních kontaktů. A právě v tom Vám Hypos CRM skvěle pomůže. Můžete zde odesílat pravidelné newslettery stálým zákazníkům, vidíte souhrnné statistiky, kolik obchody s nimi vynesly – vloni, letos. A pokud bude patrná klesající tendence, můžete je oslovit, nabídnout víc, další benefity, upevnit si obchodní vztah a pracovat s klientem. Uvidíte, kdo jak s klientem ve firmě komunikuje a můžete odhalit potenciální problémy. 

Nestíháme vyrábět, pomůže mi CRM s lepší organizací výroby?
Odpověď: V Hypos CRM máte perfektní přehled nad zakázkou jako celkem. Když Vám přijde do výroby zakázka, vytvoříte pro ní v CRM obchodní případ a zadáte výrobu – například mistrovi na dílně. Ten je na nový úkol upozorněn a může jej začít plnit – rozjet výrobu. Vy máte kdykoliv přehled o tom, v jaké fázi je výroba díky workflow úkolů. Vidíte, které dílčí činnosti již byly pro daný výrobek dokončeny a kým. Díky tomu můžete lépe plánovat a slíbit zákazníkovi reálný termín. Vše je plynulejší.

Pokud máte výrobní software, který plánuje výrobu, můžeme jeho výstupy do CRM načítat a Vy budete mít na jednom místě přehled o stavu veškeré výroby, dokonalé grafické statistické výstupy o vytíženosti linky.

Všechno si řeším sám
Odpověď: I pro živnostníky, kteří na většinu agendy jsou sami je Hypos CRM připraveno. Formou pronájmu můžete mít veškerou Vaši agendu na jednom místě i bez velkých počátečních nákladů. Výše pronájmu je odstupňovaná a vyplatí se každému aktivnímu podnikateli.

Až příště vyměníte notebook, nebudete muset pátrat po ztracených e-mailech a kontaktech. Díky vystavování faktur a automatizací odpovědí na dotazy zákazníků výrazně ušetříte Váš čas, který můžete věnovat výrobě. Minimálně polovinu účetnictví za Vás systém udělá zcela automaticky, pokud účtujete výdaje paušálem, nebudete muset řešit žádný jiný účetní software. Vaší účetní případně jen přidáte přístup do CRM a jste bez starostí! 

Můžete se přesvědčit sami na provedené Případové studii Hypos CRM v Penzionu ALENA.

To je už dvacátý program, který mi někdo nabízí
Odpověď: Na trhu je přes třicet různých CRM systémů. V převážné většině případů se jedná o hrůzná tabulková monstra, jejichž ovládání zvládnou jen velmi počítačově vyspělí uživatelé po prodělání řady školení. Naše CRM je vyvinuto od základu tak, aby bylo přehledné a práce zde zábavná. Navíc díky unikátnímu systému financování budete mít všechny budoucí aktualizace a nové funkcionality. Díky tomu už se dalším software nebudete muset zabývat.

Systém neustále vyvíjíme a zdokonalujeme a všechny nové funkce budete mít.

Firmy mi dluží, a proto nemám peníze na rozvoj
Odpověď: Nenechme se strhnout do začarovaného kruhu druhotné platební neschopnosti. V praxi je bohužel častý stav, že na vymáhání pohledávek se zaměstnává člověk navíc nebo dokonce najímá agentura. Hypos CRM umí jedním kliknutím odeslat upozornění na platbu v prodlení, vidíte kdo ji od Vás a kdy odeslal a můžete naplánovat další postup. V obchodním modulu vidíte ihned po nalogování faktury, které čekají na zaplacení i faktury po splatnosti. Odeslat upomínku na deset faktur trvá v systému 30 sekund. Když již bohužel nastala ta situace, že lidi neplatí včas, alespoň nemusíte ztrácet Váš drahocenný čas s psaním e-mailů a dotazy kde to vázne.

Když spadne internet, budu bez systému
Odpověď: Systém funguje v režimu on-line, což znamená, že vyžaduje připojení k internetu. Ovšem případné výpadky spojení jsou v řádech minut, maximálně hodin. Naproti tomu stojí výrazný benefit každodenního zálohování dat na vysoce zabezpečeném serveru. Představte si, co byste dělal, kdyby Vám spadl Váš notebook či intranetový server.

Víte jistě, že zálohy těchto zařízení máte pravidelně každý den?

Je to pro mě moc drahé
Odpověď: Nemá smysl investovat jen proto, abych něco koupil. Investuji proto, abych rozvinul podnikání / firmu a chci aby se mi vynaložené prostředky vrátily. Nasazením CRM můžete v malé a střední firmě ušetřit minimálně jedno pracovní administrativní místo. Zprůhledněním procesů, sdílením informací a napřímením vnitrofiremní komunikace zefektivníte práci svých zaměstnanců. Ušetříte tak řádově statisíce korun ročně, zatímco roční upgrady a nové funkce Vás přijdou jen na osmnáct tisíc korun.

Konkurence je levnější
Odpověď: Je to jen o jiném pohledu na licenční poplatky. U nás platíte jen jednu licenci a následně nepovinnou roční platbu v zanedbatelné výši za nové funkcionality a updaty. U konkurence jsou licence často vázány na jednoho zaměstnance. S počtem zaměstnanců tak cena rychle přesáhne tu naší. Pokud máte do deseti zaměstnanců, můžete si systém pronajmout jen za 2,5 tisíc Kč za měsíc. Ušetřené prostředky a hlavně hodnota ušetřeného času zaměstnanců tyto prostředky řádově převyšují.

Zaměstnancům to jen přidělá práci
Odpověď: Vaši zaměstnanci dostanou v systému Hypos CRM do rukou mocný nástroj. Jediným školením, které bude trvat maximálně dvě hodiny, je naučíme, jak se systémem pracovat efektivně a využívat maximálně jeho potenciálu. Nejde o to duplikovat záznamy či práci. Systém i Vaše vnitrofiremní procesy lze nastavit tak, aby se vzájemně přizpůsobili, a ve výsledku dosáhnete takové optimalizace, jaká v současném stavu není možná.

Systém je svou architekturou postaven jako vnitrofiremní sociální síť, což s sebou přináší neustálý průběžný teambuilding. Vaše zaměstnance může systém spojit do týmu, který zvládne i velké zakázky.

Jak mi to ušetří peníze?
Odpověď: Díky systému CRM můžete snadno řídit projekty, vidíte, kolik kdo tráví času nad úkoly, jak komunikuje obchodní oddělení se zákazníky. Velice záhy po nasazení odhalíte skuliny v pracovním nasazení, případně vyložené flákače. Díky výkazům práce a měření odpracovaného času na úkolech máte pevnou vazbu mezi projekty, na které máte určitou sumu peněz a časem, který Vaši zaměstnanci stráví jeho realizací. Vyhnete se tak neefektivním projektům i pracovníkům.
V malé a střední firmě ušetří systém minimálně jedno pracovní místo, což je až 400 tisíc korun ročně! Návratnost investice je tak do čtvrt roku.

 

Všechny články

comments powered by Disqus